Ads 468x60px

Friday 2 May 2014

Selamat Datang


Salam satu Malaysia semua yang sudi berkunjung ke blog ini. Salam kenal semuanya. Nama saya Shahrina Shahrin. Saya seorang ibu kepada seorang anak yang teramatlah comelnya yang sudah berumur 2 tahun 9 bulan bernama Mohamed Adam Shahiran aka Adam dan seorang isteri kepada seorang suami yang soleh dan teramatlah baik hati bernama Mohamed Shahrin.

Blog ini di wujudkan Insyallah untuk mencatit perkembangan harian dan juga untuk berkongsi perihal isu-isu semasa dan kesihatan. Insyallah juga saya akan cuba update sekerap yang mungkin.  Jadi sudi-sudikanlah diri klik pada button "Join this site" pada ruangan "Followers" di sebelah atau boleh juga klik pada button "Add to circles" pada ruangan Google+ Follower. 

Sekali lagi salam perkenalan, dan sudi-sudikanlah menjenguk ke blog ini di lain hari. 




0 comments:

Post a Comment

 

Rakan Blog

Disediakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my

Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Copyright

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.